Značka LOYD

Značka LOYD

Značka LOYD

Výroba čaje vyžaduje obrovské znalosti, zkušenosti a také trpělivost. Čaj je unikátní surovina. Existují stovky jeho druhů. Chuť čajového nálevu závisí na termínu sběru lístků nebo způsobu jejich zpracování. To vše má obrovský vliv na podobu konečného výrobku.



Při zakládání značky LOYD jsme vycházeli z podnikatelských zkušeností, vášně a spolupráce s legendárním londýnským čajovým domem Thompson Lloyd & Ewart, který na trhu existuje od roku 1760. Důsledně rozvíjíme jednotlivé segmenty kategorií čajů, usilujeme o to, abychom z hlediska kvality patřili ke špičce. Proto jsme schopni zaručit zákazníkům měřitelný přínos: výrazně hlubší chuťový zážitek, zdravotní prospěšnost, pohodlí při používání výrobku, a také eleganci a prestiž.
Portfolio značky LOYD zahrnuje vedle pravých černých, zelených a bílých čajů také čaje ovocné a bylinné, včetně exotických druhů, kterými jsou například rooibos nebo yerba maté, a dále funkční směsi. Vynikající chuťové kompozice získáváme především používáním vybraných surovin nejvyšší kvality. Vysokou kvalitu nabízených čajů garantují také nejmodernější stroje na porcování čajů do pyramidových sáčků a přísná kvalitativní kritéria při výběru používaných surovin. Celý výrobní cyklus počínaje zdrojem, tedy pěstováním, přes sběr až po dopravu do závodu monitorujeme.



Trh prémiových čajů, kam se značka LOYD řadí, je velmi náročný, ale zásluhou moderního a neustále rozšiřovaného výrobního zázemí a inovativní technologie jsme schopni dodávat na trh výrobky nejvyšší kvality. Potvrzují to četná ocenění, z nichž je zvláště cenný titul Superbrands Created in Poland. V minulém roce ho značka LOYD získala už potřetí, ve třetím polském ročníku této soutěže. Při hodnocení značek hrají roli například vysoká známost a dobrá pověst značky mezi spotřebiteli i z hlediska hodnocení odborníků.
Do nabídky LOYD zařazujeme každým rokem novinkové výrobky. Právě proto se v roce 2015 na trhu objevila řada čajů LOYD TEA&Wine, která je inspirovaná chutí bílého, růžového a červeného vína, a řada čajů LOYD s bylinami a ovocem a příchutí manukového medu V roce 2016 značka LOYD představila inspirující chuťové kombinace, založené na šťavnatosti a aroma blahodárných lesních plodů a zahřívajícího exotického zázvoru. Aktuálně můžete v řadě ovocných čajů LOYD najít tři novinky: LOYD s příchutí jeřabiny a maliny, černého rybízu s květem černého bezu a jeřabiny se zázvorem. Proto, abychom představili neobvyklou, exotickou chuť nápoje yerba maté těm, kteří neradi experimentují s novými způsoby přípravy, jsme do nabídky značky LOYD nedávno zařadil také novou řadu produktů, jejíž základ tvoří listy cesmíny paraguayské. Vynikající, čerstvé, ovocné chuťové profily, například aloe vera s granátovým jablkem, fík s grapefruitem, máta s citronovou trávou nebo mandarinka, doplňují velmi osvěžujícím, šťavnatým způsobem slunečnou chuť yerby maté. Použití pyramidových sáčků navíc umožňuje neomezený přístup vody k čaji, jehož výsledkem je chuťově bohatý nálev. V současnosti se poptávka spotřebitelů stále více zaměřuje na oblast zdraví a podpory správného fungování organismu. Proto se nedávno v prodejnách objevily funkční čaje LOYD z řady „Recept na...“ Jedná se o výrobky nejvyšší, „lékárenské“ kvality v oblíbených pyramidových sáčcích. LOYD Recept na dobrý spánek – s meduňkou, heřmánkem, chmelem a mátou má uvolňující účinek a podporuje fyziologický proces usínání. LOYD Recept na aktivní trávení – s mátou, anýzem, fenyklem, kmínem kořenným a lékořicí podporuje proces trávení. Naopak LOYD Recept na zdravý krk – s mateřídouškou, fenyklem, anýzem a tymiánem ovlivňuje správné fungování krku, hrtanu a hlasivek.

Značka LOYD je inovativní značka, která aktivně reaguje na spotřebitelské trendy. Rozšíření nabídky značky LOYD o čaje v pyramidových sáčcích bylo výsledkem razantně se zvyšujícího zájmu o nové způsoby podávání. Trojrozměrný tvar umožňuje použít dlouhé čajové lístky, které byly dosud doménou výhradně sypaných čajů, a nebrání v přístupu vody k sušině, čímž nálev získává skutečně hlubokou chuť.

« zpět

Projekt i wykonanie: euforia.sc